2015. szeptember 21., hétfő

Kávés Cupcake


Kávés cupcake egy leheletnyi dióval.

Hozzávalók:
Tészta:
  • 20 dkg kristálycukor
  • 20 dkg vaj
  • 4 tojás
  • 20 dkg liszt
  • 1 cs sütőpor
  • 3 ek lefőzött kávé
  • 1 tk darált dió
Díszítés:
  • 15 dkg vaj
  • 25 dkg porcukor
  • darált dió
Sütő 180 °C-on
Sütési idő 25 perc

Elkészítés:
Először a cukrot, a vajat és a tojásokat robotgép segítségével összekeverjük. Ebbe tesszük bele a kávét és egy kevés diót. Lassan hozzátesszük a lisztet és a sütőport. Simára keverjük a masszát és muffin papírokba kanalazzuk. Megsütjük.

A krémhez kissé felolvasztjuk a vajat és hozzákeverjük a cukrot. Ezt szépen felvisszük a sütemények tetejére és kevés darált diót szórunk rá. 

Vélemény:
Őszinte leszek. Mivel nagyon szeretem a kávé ízét, így sokat vártam ettől a recepttől. Kicsit csalódott voltam, mert mikor megkóstoltam egyáltalán nem volt kávés íze. Pedig én még több kávét is tettem bele.
A többiek dicsérték, de szerintem csak kedvesek akartak lenni.
Mindenesetre nem rossz, finom, csak épp a lényeg nem érződik rajta. Egyszer kipróbálható. 

Nincsenek megjegyzések: